Vi erbjuder vÄra lÀsare högkvalitativ lÀsning i ett flertal mediaprodukter, skapade i avsikt att nÄ direkt till noga utvalda mÄlgrupper. Sedan starten 1995 har medielandskapet förÀndrats avsevÀrt men HKM:s position som ledande inom sitt omrÄde, med kvalitativa mediealternativ för bÄde lÀsare och annonsörer, bestÄr och Àr nu starkare Àn nÄgonsin.
LĂ€saren Ă€r utgĂ„ngspunkten för alla vĂ„ra produkter. Vi gör tidningar, inte annonsblad. Kalla det framgĂ„ngsrecept om du vill â för oss Ă€r det Ă€r sjĂ€lvklarhet. Tar man lĂ€sarna pĂ„ allvar sĂ„ Ă€r möjligheten stor att lĂ€sarna tar produkten och dess annonsörer pĂ„ samma allvar. Oberoende av vilka du ska nĂ„ har HKM en produkt för dig. HĂ€r Ă€r fyra av vĂ„ra produktfamiljer:
Nöjesguiden startade 1982 i Malmö och var dÄ Sveriges första annonsfinansierade tidning. Idag Àr tidningen med över en halv miljon lÀsare mÄnatligen ett av Sveriges största livsstilsmagasin med inriktning pÄ populÀrkultur. Nöjesguiden producerar ocksÄ ett hundratal event om Äret i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Totally, ett engelsksprÄkigt nöjes- och livsstillsmagasin. Först ut var Totally Dublin pÄ Irland, som nu har en oerhört stark position pÄ sin marknad och Àr uppe i ett tresiffrigt antal utgÄvor. Dess systerprodukt Totally Stockholm lanserades i november 2011.