HKM Media Group Sweden AB och Camjo AB har inlett ett partnerskap dÀr Camjo hanterar native- och lÀnkplaceringar pÄ HKM:s webbsajter.
HKM Media Group Sweden AB driver och ger ut ett flertal gratismedier i fem svenska regioner, dÀribland Nöjesguiden (ng.se), Kingsize Magazine (kingsizemag.se) och Djungeltrumman (djungeltrumman.se). Som ett led i att öka kvaliteten i bolagets lÀnk- och nativeerbjudande ingÄr bolaget nu ett partnerskap med SEO- och digitalbyrÄn Camjo AB.
Camjo Ă€r en av Sveriges ledande aktörer inom SEO och digital marknadsföring, kĂ€nd för sitt strategiska arbete med lĂ€nkar – en avgörande faktor för att stĂ€rka synligheten pĂ„ sökmotorer. Med sitt omfattande lĂ€nknĂ€tverk hjĂ€lper Camjo företag att bygga starka och relevanta lĂ€nkprofiler, oavsett bransch eller marknad, bĂ„de lokalt och globalt.
â Vi har arbetat med Camjo i ett par Ă„r och nu Ă€r det dags att gĂ„ in i ett starkare partnerskap som höjer kvaliteten i vĂ„rt erbjudande. Deras fokus pĂ„ kvalitet och lĂ„ngsiktiga resultat gör dem till den perfekta partnern för oss, sĂ€ger HKM:s vd Jonas KĂ€llgren.
â HKM erbjuder sina lĂ€sare innehĂ„ll av hög redaktionell kvalitet vilket Ă€r precis vad de kunder vi arbetar med efterfrĂ„gar. Vi ser det hĂ€r som den logiska utvecklingen pĂ„ ett vĂ€ldigt lyckat samarbete, sĂ€ger Carl Bishti, Head of Growth pĂ„ Camjo.
LÀs mer om Camjo pÄ camjo.se.